What to do liksom

Är både glad och lite besviken över att jag inte fått sommarjobb varken hos landstinget eller kommunen. Det dåliga är väl att jag inte kommer tjäna några pengar (=kommer ej kunna göra mkt saker i sommar) och det som är positivt är att jag kan chilla hemma och sola & bada osv. Hade ändå varit najs att få tjäna egna pengar, men får väl ta tag i mitt liv till hösten och skaffa jobb då istället. ARHHHH varför är jag så lat och seg för?! Och så får man inte ens studiebidrag på sommaren heller.. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0