Packar... imorgon åker jag

 
Håller just nu på att packa inför min Stockholmresa imorgon, har längtat efter det här sen i höst!! Åker med ett tåg som går typ på eftermiddagen så då får jag packa färdigt småsaker efter avslutningslunchen imorgon.
 
Packar tröjor, short, kjolar, underkläder, strumpor, byxor, regnkappa och allt möjligt. För enligt klart.se ska det regna vissa dagar som jag är där :--) förra veckan då jag kolla skulle det vara fint väder alla dagar. Så sjukt surt, men får väl hoppas ändå på att det blir bra väder. Det skulle vara najs om det var det! Dock så tror jag att jag bär på otur, haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0