One Direction, Where We Are Tour

Var ju som sagt på One Directions konsert där nere i Stockholm, så tänkte skriva om det nu i det här inlägget. 
När vi kom dit var det en stund kvar innan förbandet skulle börja spela, så innan de började spela visades det musikvideos blandannat. Mitt batteri tog dock slut ganska fort, kanske ungefär 15 min efter då 1D börjat spela. Typiskt mig.
 
5 Secounds of Summer startade igång någon gång efter sju tror jag, och de var verkligen så sjukt bra! Kunde dock bara en låt med dom eftersom jag inte lyssnat så jätte mycket på dom, men det kommer däremot ändras nu. Har dock följt deras ytkanal innan dom slog igenom, hehe. Men så duktiga och snygga!! 
 
Sedan kom då kvällens höjdpunk, One Direction. FYFAN vad dom levererade bra. Har typ inga ord för hur bra dom gjorde konserten. Önskar mitt batteri hade hållt hela konserten ur, så jag hade kunnat filma på mina favoritlåtar. Älskar One Direction, så jävla fkn apsnygga och begåvade killar!!
 
Så glad över att jag fick se både 5SOS och One Direction, längtar tills dom kommer till Sverige nästa gång!!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Åh vad kul :D

2014-06-19 @ 07:58:49
URL: http://matildays.se
Postat av: Veronica - Musik & Konserter

Galet bra konsert ja!

2014-06-19 @ 11:30:50
URL: http://kauffmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0