3 bra saker till veckan

Tre bra saker till veckan:
Jag får sommarlov, och slutar ettan.
Jag åker till Stockholm med Felicia efter min "skolavslutning".
Jag ska på One Directions konsert och gå på Gröna Lund under Stockholm vistelsen.

Alltså DÖR! Det är snart sommarlov och det "firars" som sagt med en Stockholmresa med fina Felicia. Skulle inte kunna börja sommaren på ett bättre sätt, nu ska jag vila ut ordentligt den här sommaren för att sedan kämpa igenom 2:an på gymnasiet. Men det vill jag helst inte tänka på, haha.. Tiden har gått så sjukt fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0