Whipped Creme Foundation

Köpte den här Whipped Creme Foundationen förra veckan och tycker verkligen den passade bra för min hudtyp. Jag tycker inte den gav den blev torr eller glansig på min hud, så det var bra. Den är inte överdrivet täckande så det är nog bra om man även lägger på concealer om man känner för det, men jag tycker den slätar ut huden väldigt fint så det ser rätt naturligt ut. Lägger alltid på puder efteråt för att sminket ska sitta längre också.

Jag tror den kostade 149:- så den är väl inte så överdrivet dyr, den är iaf värd priset!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0