Onsdagen den andra april

 

Tjenixen! Imorse stressade jag sönder för att åka iväg till skolan, men då visade det sig att läraren var sjuk och att vi inte hade några lektioner.. så jag hade stressat alldeles i onödan. Väntade en stund på skolan tills det gick att äta med matkorten, åt och sedan gick jag till gymmet och tränade. Det blev både stryka och kondition idag. Började med att värma upp i tio min, sedan styrketränade jag både mage, rumpa och ben. Sedan blev det ungefär en timmes kondition.

När jag kom hem duschade jag, städade, dammsög och dammtorkade hela mitt rum, så nu är jag helt slut i hela kroppen och vill bara sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0