VÄRLDEN ÄR SJUK

Har aldrig och kommer aldrig förstå mig på droger. Vad är grejen med det? Jag tycker bara det är så hemskt att det är mer och mer folk som tar det. Det värsta är väl att det är något som ungdomar och barn också börjat med. Menar självklart inte att det är okej att en vuxen människa som tar det, men kom igen, är det inte sjukt hemskt att ett barn överhuvudtaget får tag i det. Jag tycker bara att det är fruktansvärt hemskt att läsa om folk som dött av överdoser, eller nära på. Ska verkligen världen bli mer hemsk? Finns det liksom inget stopp? Det är bara så sjukt, så jävla sjukt och hemskt. Jag förstår helt enkelt inte.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sååå bra skrivet. Håller verkligen med!

2013-11-10 @ 23:46:45
URL: http://josefineklund.se/
Postat av: christiansen.blogg.se

Håller helt med dig!

2013-11-11 @ 10:50:32
URL: http://christiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0