Vad händer med alla år, månader, veckor, dagar, timmar, minuter och sekunder?

 
Helt allvarligt så tycker jag att det är jättekonstigt att detta år flygit iväg så fort. Har gjort så mycket, fast ändå känns det som att jag bara suttit inne halva året och inte gjort ett skit? Detta år har faktiskt varit bra, har umgåts väldigt mycket med Sofia och Felicia. Dom är faktiskt mina närmsta vänner och jag vill verkligen tacka dom för allt vi gjort! (Hoppas ni läser detta)
 
Sjukt är det i alla fall att tiden går så fort, har gått mitt halva första år på gymnasiet vilket också känns helt sjukt. Känns som jag nyligen började sexan och kände mig skitstor, nu känner jag mig liten även fast det faktiskt inte är så långt kvar till jag fyller 18. Det är 1 år, två månader och åtta dagar kvar. Visst känns det så långt borta, men om tiden gått så fort fram tills nu så kommer väl 1 år, två månader och åtta dagar gå lika fort.
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack detsamma älskade Mollu, 💖💖💖

2013-12-03 @ 10:43:34
Postat av: Fredrika

Hej! Jättefin blogg du har! :)
Jag har en frågestund på min blogg, skulle vara jättesnällt om du skulle kunna skriva mig en fråga, tackar så mycket i förhand :)

2013-12-03 @ 20:40:00
URL: http://fredgruuds.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0