Nyårsklänningar

 
           1. Jättefin grå klänning från nelly, hittas HÄR                   2. Grymt snygg svart klänning också från nelly, hittas HÄR
 
Eftersom det snart är nyårsafton gjorde jag ett collage med två klänningar jag skulle kunna ha på mig. Någon av dessa vill jag verkligen beställa, tyckte båda var grymt fina. Den gråa är lite mer mysig och den svarta är lite mer uppklädd, haha obviously. Om jag beställer en klänning från nelly funderar jag verkligen på den gråa, tyckte om den jättemycket.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0