Ivar ska komma på besök

Har krypit ner under mina mysiga täcken och väntar på att Ivar ska komma, och då pratar jag inte om någon pojkvän. Utan den där idiotiska klass 3 stormen som ska komma under kvällen. Jag är seriöst livrädd att något träd kommer blåsa ner på mitt hus så det typ börjar brinna eller något liknande? Och när Sven och Hilde var runt om i Sverige var det tillochmed folk som dog, och jag vill inte dö. Eller tänk om mitt hus skulle åka upp i en sån där virvelvind? Det känns verkligen inte bra alls, får panik. Men what to do liksom, får hoppas att jag överlever denna hemska kväll.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0