Då och nu

Det är helt sjukt vad jag förändats under ett år, vet inte om det är postivt eller negativt för andra. Men för min del är det positivt. För ett år sedan gick jag i nian och var 15 år, jag var väldigt lat och var stressad över skolarbetena innan betygen skulle sättas. Idag känner jag att allt faller på sin plats, skolan går bra, jag har fantastiska vänner och jag mår väldigt bra över lag.
De tre översta bilderna är från 2012 vid den här tiden, runt november-december iaf. Är det inte lite sjukt att jag förändats så mycket utseendemässigt? Helt ärligt vet jag inte om jag blivit fulare eller snyggare. Har inte bara förändrats utseendemässigt utan också på insidan, tror ingenting är negativt för jag har inte blivit elak eller något. Har börjat tagit för mig mer och stått för den jag är. Jag är nog ganska glad över att jag är jag, ändå.
 


Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Åh tack snälla! :D
Är det bra med dig? :)

2013-12-04 @ 21:52:04
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Josefin

Du är så fin <3

2013-12-05 @ 19:10:36
URL: http://josefineklund.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

SÖTNOS

sv: Himla jäkla dundersmarrigt - jaaa :D
KRAM

2013-12-09 @ 16:31:30
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0