9 december

Dagens träning: 10 minuter uppvärmning, ca 30 minuter styrketräning för mage & ben och sedan 25 minuter kondition.

Som jag ser ut på bilden är ungefär min dagliga form, kanske inte ser precis "så smal" ut men på ett ungefär. Är fortfarande långt ifrån nöjd och hoppas på ett lite större resultat på kroppen snart. Är medveten om att det tar tid och ska egentligen inte klaga, men jag tror att motivationen blir ännu större om det sker förändringar i kroppen som man själv märker av. Det behöver inte gå fort och det behöver inte vara STORA förändringar på en gång. Enligt mig så jag tror att man har mer vilja att fortsätta träna när man ser att kroppen börjar bli tränad! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett träningstips är att inte träna kondition och styrke samma träningspass :)

2013-12-09 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: mollysvedin@gmail.com
RSS 2.0