Teaterfestivalsveckan

Senaste veckorna har jag haft fullt upp med teatern, och nu är det slut. Nu kommer jag inte ha teater förrän i slutet av september/början av oktober, och det känns verkligen så himla tråkigt. Men nu kommer jag iaf hinna med att träna, så det är ju positivt.
 
 
Det var en riktigt bra teatervecka med bra föreställningar, vår föreställning hette Det måste vara du och den var verkligen sjukt rolig att spela, desstuom var det lite nytt att spela en föreställning som inte bara innehöll drama och komedi. För mig var det iaf nytt att inte vara rolig, utan mer seriös och bestämd.
 
 
Och varje år på vi premiärdagen så är det en tradition för mig att luncha på stan innan. Så jag, Sofia, Emma, Julia och Filippa åt på Espresso House, och det var riktigt gött! Dom har ju nyss öppnat här i Sundsvall så det var första gången jag åt där.
 
 
Såhär såg jag ut efter varje gång vi haft föreställning. Vi duschade med kläderna på eftersom att vi skulle vara blöta när vi spelade. Så nu är jag ganska så förskyld, men det var värt det.
 
Och nu då? Vad ska jag göra i sex månader framått? För att bara träna kommer inte vara roligt. Jag kommer säkert tröttna.
Men det jag ska göra nu är iaf att skriva ett personligt brev, har sökt sommarjobb både hos kommunen och landstinget, men måste söka typ ett extrajobb också (?) vill ju inte bara ha pengar på sommaren...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0