CHRISTMAS WISHES


Mamma, pappa, syskon och släkt, detta är vad jag önskar mig i julklapp och även i födelsedagspresent födelsedagspresent.
♥Beyonce's heat parfym, den röda. Fick den förra året också och tycker den luktar underbart, älskar den.
♥Pengar, kanske inte den roligaste presenten att ge bort, men pengar är alltid bra att ha.
♥Dr. martens skor, vanliga svarta. Vill.ha.så.himla.mycket!!
♥Nike air max, skitsnygga.
♥Ögonskuggepalett + annat smink, vilket jag behöver eftersom jag går en sådan linje!
♥Skönhetsprodukter, makeupborttagning, ansiktvatten, återfuktnade kräm, ansiktsskrubb och så vidare. Gärna i samma serie, som på bilden, bodyshop eller liknande. Allt är bra vilketsom.
♥Ett skal till min telefon, något releterat till England, because I love england.
♥Den rosa parfymen från Ralph Lauren, luktar riktigt gott den med.
 
Utöver detta kommer jag förmodligen komma på fler saker jag önskar mig, och det finns säkert saker jag inte vet om att jag önskar mig. Kanske får en skitsnygg tröja eller ett par byxor tillexempel som jag inte visste om att jag ville ha innan. Sedan kan jag inte få allt jag önskar mig eftersom det jag önskar mig inte är direkt billiga saker.
 
 
Och tack till Josefin som fixade bilden!!


Kommentarer
Postat av: M O A

SV: Ja samma här :D Nice blogg, dör du bloglovinbyten? :)

2013-11-22 @ 08:59:04
URL: http://moaahlgren.se
Postat av: linah

fin blogg:D

2013-11-25 @ 03:09:07
URL: http://linaheve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0