Last day

Med detta blogginlägg så avslutar jag min sista dag (kväll) som 16 åring. Imorgon fyller jag 17, vilket är mitt sista år som ett "barn". Känns väldigt konstigt att jag fyller 18 om ett år.. Jag minns så tydligt hur det var att fylla 13 och bli tonåring och det är liksom 4 år sedan nu. Ibland är det både bra och dåligt att tiden går snabbt, men tycker bara det är sjukt hur det har kunnat gått såhär snabbt!? När jag gick i sexan tyckte jag att det var värsta grejen, och ibland känns det som om jag inte åldrars ett dugg.

 

Men nu ska jag iallafall kolla på någon film innan jag ska sova, för att sedan bli väckt på morgonen och ha en grym födelsedag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0