Nina Dobrev

bild från google
Nina Dobrev.
Kanske känner ni igen henne från The Vampire Diaries under namnen Elena Gilbert och Katherine Pierce? Jag tycker att man är riktigt begåvad då man kan spela två olika roller i samma serie, när det är exat samma skådis. Trodde först att hon hade en tvilling eller något, men icke är det så. Hon är verkligen en fruktansvärt duktig skådespelare och medverkar även i en av mina favoritfilmer, The perks of Being a Wallflower. Dessutom är hon riktigt vacker!
 


Kommentarer
Postat av: ninadobrev.se

Kolla gärna in min fansida om henne, kram!

2013-10-24 @ 18:35:21
URL: http://ninadobrev.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0