The Carrie Diaries

Jag slutade att se på American Horror Story pga att jag tyckte det var rätt obehagligt att se, usch. 
Men igår började jag se en fantastisk bra serie som är rätt ny. Den har egenligen inte kommit till Sverige än (tror jag?) men jag ser den online på megasharewatch.info
 
Serien heter The Carrie Diaries och utspelar sig under 80-talet. Tror även att The Carrie Diearies är som ett "förspel" till Sex and the City... 
Ja i alla fall, serien är så fantastiskt bra, det är verkligen en ungdomsserie som jag tycker ni som läser min blogg borde se! Jag älskar att det utspelar sig på 80talet, vill nästan säga att jag längtar tillbaks till den tiden, men då kommer jag på.. jag var inte ens född då. Surt! Hela grejen är helcool, kläderna, miljön, håret och musiken, ja allt! Jag blir glad av serien.
 
Huvudkaraktären, Carrie Bradshaw (AnnSophia Robb) är så fantastikt bra! Så sjukt cool, hela hon! Kläderna är så grymma och jag fattar inte varför jag levde under 80talet. Sedan så finns det en kille, som också har huvudkaraktären, Sebastian Kydd (Austin Butler). Den karaktären blev jag kär i direkt, så jävulskt snygg, jag fattar det inte ens. Han också har en riktigt cool stil. Skådespelarena gör sina roller så bra, jag för en självklar uppfattning av 80talet, nästan i alla fall. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Är en 17 årig brud som är född och uppvuxen Sundsvall. I höst börjar jag mitt andra år på gymnasiet, där jag studerar mig till hår & makeupstylist. Älskar kyckling, cola, vindruvor, skådespeleri, träning, smink, sena sommarkvällar och Harry Potter.

Follow on Bloglovin

Kontakt: [email protected]
RSS 2.0